“Ya Allah bahawasanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha-Mu, kecantikan itu ialah kecantikan-Mu , keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu "Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar mudahkanlah, jika haram sucikanlah. Jika masih jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, keagungan, keindahan, kekuatan dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh

PROMO FEBRUARI 2017


Lately gusi akak selalu berdarah..selalu perasan bila akak gosok gigi.. memanglah tak sakit kan..tapi kalau tiap kali gosok gigi  dan berdarah tak ke risau..aritu masa birthday khaasif, akak sama sama lah tiup lilin dengan dia.lepas tu terasa lain macam dalam mulut.bila ambil tisu lap lap gigi haaaaaaa ada darah  kat tisuu.. aduhh.. akak ni dah kenapa??? tiup lilin je kot takkan sampai berdarah gusi.. bila akak duk termenung akak pikir pikir balik apelah sebabnyeeee..mungkin kurang kalsium agaknya.. akak sedar yang sekarang ni akak dah jarang minum susu.. dulu selalu je beli susu HL tu.. lepas kes yang baru ni akak tak minum dah.konon stop lahh.. akak kurang gemar susu fresh brand lain.. (mengadalah lah kau). mujur dalam peti akak ada stok OSTEMATRIX. akak consume 4 biji setiap malam sebelum tidur. dalam 3-4 hari gusi akak tak berdarah dah macam selalu. bila umur dah masuk 3 siri memang mudah la jatuh sakit kalau kurang zat dalam badan eh.. .memang wajarlah perlu ada supplimen tambahan di rumah kann.. .meh akak nak share info... kebetulan bulan ni ada PROMO OSTEMATRIX BUY 6 FREE 1 pada harga RM387.96 . bagi yang bajet kecil boleh dapatkan TWIN PACK OSTEMATRIX dengan harga RM122.85.. bila mengenangkan nak sihat.. kesihatan anak anak pun kena ambil kira..memang best lah bulan ni PROMO  VITA LEA FOR KID BUY 3 FREE 1 dengan harga RM352.98.. untuk mengetahui lebih lanjut boleh klik di VITA LEA FOR CHILDREN..

       Promo Ostematrix 6+1 & Twin Pack Ostematrix dan Promo Vita Lea For Children Buy 3 + 1


Untuk kesihatan wanita dalam dan luar Alfalfa (klik link untuk ketahui kelebihan Alfalfa) sibuk jugak nak interframe untuk join promo bulan ni. Alfalfa (S) Buy 1+1 dengan harga RM 56.98 manakala Alfalfa (L) Buy 1+1 dengan harga RM103.35 sahaja. Bagai pucuk dicita ulam mendatang...(ewahh ko berbahasa hihi ) Gumbira hati tahap dewata raya  bila   Promo LECITHIN pun ada.. TWIN PACK dengan harga RM52.50 EXP.  DATE 25 APRIL 2017. akak terlintas nak buang lelemak jahat ni kononnya.. dah tak lalu nak memikul ke hulu ke hilir lelemak ni( padan muka ko siapa suruh maka banyak) Maka dengan adanya LECITHIN ni memudahkan lagi lah proses pembakaran lelemak akakk ni..InsyaAllah moga istiqomah lah akak ni (yer yer je kau..T___T)

Promo Alfalfa (s) Buy 1+1 & Alfalfa (L) Buy 1+1 dan Lecithin Buy 1+1


PROMOSI INI BERAKHIR PADA 28 FEBRUARI 2017


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Fiza l Shaklee Independent Distributor

ID 872533
019.252 9927






No comments