“Ya Allah bahawasanya waktu Dhuha itu waktu Dhuha-Mu, kecantikan itu ialah kecantikan-Mu , keindahan itu keindahan-Mu, kekuatan itu kekuatan-Mu, kekuasaan itu kekuasaan-Mu dan perlindungan itu perlindungan-Mu "Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar mudahkanlah, jika haram sucikanlah. Jika masih jauh dekatkanlah. Berkat waktu dhuha, keagungan, keindahan, kekuatan dan kekuasaan-Mu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh

Serap Lemak dan Kurangkan Kolesterol


Manfaat LECITHIN SHAKLEE..
************************************

Menyerap vitamin yang larut lemak
- Membantu tubuh badan menyerap vitamin A,D, E dan K yang larut lemak

Melindungi hati
- Menghalang enapan lemak di hati, sirosi hati dan hati berlemak. Ia juga membantu memulihkan kesihatan hati

Pemecahan lemak dan kolesterol
- Lecithin bertindak sebagai "pembersih darah" salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan memetabolisme lemak, kolesterol dan trigliserid dalam tubuh badan.

Pelangsingan
- Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

Mencantikkan otot dan kulit
- Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisme sel dan melambatkan penuaan.i

Membaiki alergik
- Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit, dermatitis, demam alergi.

Menghalang kejadian batu karang

- 90% dari batu karang terjadi dari kolesterol, lecithin mengemusi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

Mempertingkatkan ingatan dan meringankan stress
- Mengandungi kolin yang membentuk neurotransmitter untuk sarah kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.

Menghalang tekanan darah tinggi
- Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklorosi, menggalakkan peredaran darah

Membaiki prostat lelaki

- Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak

Mengurangkan sembelit
- Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usu dan meleraikan toksin di dalam usus.



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 









Fiza
019.252 9927
Www.facebook.com/pijadotcom

No comments